Kas ir Tildes Jumis Pro?

Tildes Jumis Pro ir pakalpojums, kas nodrošina Tildes Jumja datu bāzes izvietošanu drošā datu centrā. Tas sniedz iespēju strādāt ar Tildes Jumi attālināti, izmantot mobilo lietotni un strādāt ar tīkla risinājumu uzņēmumu vadībai.

Vai pakalpojumā Tildes Jumis Pro var darboties tikai ar Jumja klienta vidi?
Kas ir Jumja mobilā lietotne?
Vai Jumja mobilā lietotne darbosies manā mobilajā ierīcē?
Kur es varu lejupielādēt Tildes Jumja mobilo lietotni?
Cik datu failu es varu izvietot pakalpojumā Tildes Jumis Pro?
Vai mans datu fails būs pieejams tikai man?
Vai es varēšu iegūt datu failu rezerves kopiju, kas atrodas Tildes Jumja Pro mākoņa serverī?
Vai es varēšu pārtraukt pakalpojuma Tildes Jumis Pro lietošanu, ja radīsies nepieciešamība?
Kā notiek datu pārvietošana uz pakalpojumu Tildes Jumis Pro?
Cik daudz laika aizņem pakalpojuma Tildes Jumis Pro ieviešana?
Vai lietojot pakalpojumu Jumis Pro ir jāmaksā arī Jumja abonementa gada maksa?
Vai pilnībā visi datu faili ir jāizvieto mākoņa serverī, vai es tos varu atstāt arī savā serverī (datorā)?
Vai es atgūšu savu datu failu, ja es pārtraucu lietot pakalpojumu Jumis Pro?
Kur es varu atrast savu lokālā servera datu bāzes rezerves kopiju?
Kā man rīkoties, ja neatceros savu pieslēguma informāciju?
Kāda man būs abonēšanas maksa, ja man vēl ir aktīvs abonementa pagarinājums citai Tildes Jumja versijai?
Kā rīkoties, ja vēlos izdzēst savu datu bāzi?
Kā pievienot papildus lietotāju savā datu bāzē?
Kā es varu pārliecināties, vai Tildes Jumis Pro ir man vispiemērotākais pakalpojums?
Kā es varu apmaksāt savu abonementa pagarinājumu?
Kā rīkoties, ja vēlos uzsākt darbu ar Tildes Jumis Pro sistēmu?
Cik tieši man izmaksās Tildes Jumis Pro mēneša abonements?

Vai pakalpojumā Tildes Jumis Pro var darboties tikai ar Jumja klienta vidi?

Pakalpojumā Tildes Jumis Pro iespējams strādāt vairākos veidos. Lai veiktu grāmatvedības uzskaiti, nepieciešams instalēt Tildes Jumja klienta vidi. Uzņēmuma vadītājiem ir izveidots tīmekļa risinājums, kurš pieejams autorizējoties www.mansjumis.lv.


Kas ir Jumja mobilā lietotne?

Rūpējoties par uzņēmumu vadītāju ērtībām, ir izveidota mobilā lietotne Tildes Jumis Uzņēmuma vadība, kas ļauj skatīt uzņēmuma galvenos darbības rādītājus viedtālruņa ekrānā. Tā ir lieliska iespēja jebkurā brīdī aplūkot aktuālos ieņēmumu, izdevumu un peļņas rādītājus, kā arī informāciju par jaunākajiem darījumiem. Lai varētu sekot līdzi naudas atlikumam kasē un bankā, tiek rādīta pēdējo piecu dienu naudas atlikuma dinamika.


Vai Jumja mobilā lietotne darbosies manā mobilajā ierīcē?

Tildes Jumja uzņēmuma vadības mobilā lietotne atbalsta ierīces, kurās darbojas operētājsistēma iOS vai Android.


Kur es varu lejupielādēt Tildes Jumja mobilo lietotni?


Cik datu failu es varu izvietot pakalpojumā Tildes Jumis Pro?

Datu bāzu skaits nav ierobežots, jārēķinās, ka papildus datu faili izmanto papildus mākoņa servera resursus. Papildus datu failu izmaksas pieejamas abonēšanas sadaļā.


Vai mans datu fails būs pieejams tikai man?

Katram mākoņa lietotājam pa e-pastu tiks nosūtīti dati, kas izmantojami, lai izveidotu unikālu savienojumu ar datu failu. Savam datu failam varēsi pieslēgties tikai Tu. Arī savienojumus un papildu pieslēgumus (klientu pieslēgumus, papildu darbinieku pieslēgumus utt.) noteiksi Tu.


Vai es varēšu iegūt datu failu rezerves kopiju, kas atrodas Tildes Jumja Pro mākoņa serverī?

Jā, datu bāzu rezerves kopijas var izveidot un lejupielādēt autorizējoties www.mansjumis.lv. Augšējā joslā uzklikšķini uz e-pasta adreses, izvēlies sadaļu "Uzņēmumu pārvaldība". Šeit iespējams veidot un lejupielādēt datu bāzu rezerves kopijas, pievienot jaunus uzņēmumus un pievienot jaunus uzņēmumus no rezerves kopijas.

Ja nepieciešams varat arī dzēst savu datu bāzes kopiju vai veikt pārindeksāciju.


Vai es varēšu pārtraukt pakalpojuma Tildes Jumis Pro lietošanu, ja radīsies nepieciešamība?

Jā, Tu vienmēr varēsi atsākt lietot savu lokālo serveri. Tildes Jumis Pro pakalpojums izmantošanai nav ilgtermiņa saistību, tādēļ pāreja ir bezmaksas un pavisam vienkārša.


Kā notiek datu pārvietošana uz pakalpojumu Tildes Jumis Pro?

Tildes Jumja datu bāzes var pāvietot uz Tildes Jumi Pro pavisam vienkārši. Vispirms sākumprogrammā izveido datu bazes rezerves kopiju. Pēc tam autorizējies sistēmā www.mansjumis.lv. Augšējā joslā uzklikšķini uz e-pasta adreses, izvēlies sadaļu "Uzņēmumu pārvaldība" un uzklikšķini uz pogas "Pievienot uzņēmumu".


Cik daudz laika aizņem pakalpojuma Tildes Jumis Pro ieviešana?

Datu bāzes ievietošana mākonī aizņem vien dažas minūtes.


Vai lietojot pakalpojumu Tildes Jumis Pro ir jāmaksā arī Tildes Jumja abonementa gada maksa?

Nē nav, uzsākot darbu Tildes Jumi Pro, Tildes Jumja abonementa maksa jau ir iekļauta Pro mēneša maksā.


Vai pilnībā visi datu faili ir jāizvieto mākoņa serverī, vai es tos varu atstāt arī savā serverī (datorā)?

Visi datu faili nav obligāti jāizvieto Jumis Pro serverī, pakalpojums Tildes Jumis Pro ļauj uzturēt arī lokālo Jumja serveri. Mākonī Tu maksā par izvietoto uzņēmumu skaitu un Tu vari izvēlēties izvietot tikai tos uzņēmumus, kuriem ir aktuālas mākoņa sniegtās iespējas un priekšrocības.


Vai es atgūšu savu datu failu, ja es pārtraucu lietot pakalpojumu Jumis Pro?

Atbilde uz jautājumu sastāv no divām daļām:

  • Ja Tev ir Tildes Jumja licence ar aktīvu abonementu vai Tu izmantoji Tildes Jumis Pro maksas versiju, tad Tu saņemsi savu datu failu.
  • Ja Tu neesi iegādājies Tildes Jumja licenci (Starta, Solo vai Standarta) un Tu lieto Jumis Pro bezmaksas izmēģinājuma versiju, tad datu failu Tu nesaņemsi.
Saņemto datu failu Tu vari atjaunot savā lokalājā Jumja serverī un pieslēgties tam ar jaunāko Jumja klienta vidi izņemot Tildes Jumis Mini.


Kur es varu atrast savu lokālā servera datu bāzes rezerves kopiju?

Ja nav norādīts citādi, tad visas dienas sākuma datu rezerves kopijas atrodas Tava datora mapē: C:\Program Files (x86)\Microsoft SQL Server\MSSQL10_50.JUMIS7\MSSQL\DATA\Backup\Daily\


Kā man rīkoties, ja neatceros savu pieslēguma informāciju?

Lai atjaunotu aizmirstu paroli, atver paroles atjaunošanas saiti.


Kāda man būs abonēšanas maksa, ja man vēl ir aktīvs abonementa pagarinājums citai Tildes Jumja versijai?

Līdz brīdim, kad Tildes Jumim beigsies abonements, visam Tildes Jumis Pro piedāvājumam tiks piemērota 50% atlaide.


Kā rīkoties, ja vēlos izdzēst savu datu bāzi?

Ja vēlies izdzēst datu bāzi, tad autorizējies savā www.mansjumis.lv profilā, pieslēdzies uzņēmuma vadībai un izvēlies iespēju - dzēst datu bāzi. Pirms izdzēst savu datu bāzi, mēs iesakām izveidot rezerves kopiju.


Kā pievienot papildus lietotāju savā datu bāzē?

Papildu lietotājus vari pievienot Tildes Jumja klienta vidē. Lentas joslā: Konfigurēšana -> Drošība -> Lietotāji.


Kā es varu pārliecināties, vai Tildes Jumis Pro ir man vispiemērotākais pakalpojums?

Sazinies ar mums un mēs Tev palīdzēsim.

Kā es varu apmaksāt savu abonementa pagarinājumu?

Mēs pamatā piedāvājam veikt apmaksu mūsu e-veikalā. Tu iespējams jau saņēmi piedāvājumu veikt apmaksu, ja nesaņēmi, tad pārliecinies, ka piedāvājums nav saglabājies surugātpasta mapītē. Ja rodas jautājumi vai neesi saņēmis piedāvājumu, droši sazinies ar ieva.dimza@tilde.lv

Kā rīkoties, ja vēlos uzsākt darbu ar Tildes Jumis Pro sistēmu?

Tu droši vari aizpildīt pieteikuma anketu. Ja vēlies iegādāties licenci un uzreiz jau sākt strādāt arī ar lokālo serveri, seko norādēm pieteikuma e-pastā un veic apmaksu jau uzreiz!

Cik tieši man izmaksās Tildes Jumis Pro mēneša abonements?

Tieši Tev esam izstrādājuši cenas kalkulatoru. Ja Tev tomēr nav skaidras ikmēneša izmaksas un apmaksas iespējas, tad gaidīšu Tavu e-pastu: ieva.dimza@tilde.lv.

Piesakies tūlīt un izmanto pakalpojumu pirmo mēnesi bez maksas

Pakalpojuma Tildes Jumis Pro ieviešana ir ātra, un tā lietošanu var pārtraukt jebkurā brīdī.